Ένα blog που δημιουργήθηκε με αγάπη για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο...
Μου αρέσει να δημιουργώ, να αλληλεπιδρώ και να μοιράζομαι με συναδέλφους παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό υλικό για το Ειδικό σχολείο και το Τμήμα Ένταξης!
Ελπίζω να το αγαπήσετε και να βοηθήσει συναδέλφους στη δουλειά τους!!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
Έφη Μπάρλου

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Πασχαλινά καλαθάκια και καρτούλες!!!

 Έτοιμες οι φετινές μας καρτούλες, αν και ομολογώ πως δεν ήξερα τι να πρωτοφτιάξω στα παιδιά μου!!!
Θα ήθελα να "έπεφτε" λίγο αργότερα το Πάσχα για να έχω περισσότερο χρόνο να φτιάξουμε με τα παιδιά πολλές κατασκευές... Του χρόνου...
Σας εύχομαι Καλό Πάσχα με υγεία και καλή ξεκούραση!!!!




Η παρακάτω κατασκευή είναι μια ιδέα που μου έδωσε η συνάδελφος Ναταλία από το νηπιαγωγείο του σχολείου μου!!
 




 Η παρακάτω κατασκευή είναι από το 42ο νηπιαγωγείο της κόρης μου από την κ.Βιβή και την κ.Κική! Μου άρεσε πολύ και την ανεβάζω για να την δείτε!!!


Και φυσικά βάψαμε κόκκινα αυγά για να τα πάρουν τα παιδιά  αύριο μαζί με τις κάρτες και τα καλαθάκια τους που θα κρύβουν και άλλες γλυκές εκπλήξεις.... 
Επειδή πεινάσαμε κάποια αυγά τα φάγαμε!!!!

 
 
 



 
 

 
 
 
 
 
 
 

 ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!! 



1 σχόλιο:

  1. ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΙ ΕΓΩ ΦΕΤΟΣ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ΝΑ ΕΠΕΦΤΕ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή